Selasa, 14 April 2009

::TAG DARI KAK FIZA::

***Inilah Permata Hatiku***


video

Salam..

Dah lama dpt nie dari Kak Fiza..baru ari nie dpt wat coz baru dpt nak upload dari laling nyer fai...dah brapa hari duk peram kat dlm ghumah kalu tapai dah lama abih.....ishhh sedap gak dapat makam tapai kan....So inilah anakanda yg first lahir dari cinta kami berdua..wallah......heeeeeeeeee

1. Letakkan gambar anak yg baru lahir..Gambar kalau boleh mestilah yg masih dalam wad maknanya gambar anak hari yg PERTAMA.

Langgar arahan sket yea..xbuh gambo buh video lak ..saja jer asyik gambo ja kan...layanzzz.inilah video first lepas umaira kuar dari incubator 2..mmg betul2 dlm wad nih...jadi abbi dia ambik vidoe nih nak tunjuk ler kat tok, opah n atuk ,nenek n sumer2 la yg sedang menanti dia kat ghumah..yea la sejak kuar dr perut aku sapa pown xleh tgk melainkan ummi n abbi dia..n mak n kak2 angkat n doc dia kat sepital 2...so sumer org ttgu2 nak tgk dia..dan aku xpayah nak jaga dia sangat coz kak n mak angkat dia yg uruskan dia selama sebulan 2...sian anak ummi nie...tgk minum pun pakai shrink ja..coz dia x larat nak isap tetek ....masa nih dia dah bulih bagi pakai baju baru la chantik anak ummi kalu x dgn pampers dia yg sampai kedada 2l ..itulah jadi baju tdo dia siang mlm....masa nih berat dia dah 1.7 kg...

2.Letakkan butir ini:

Nama penuh: Irdina Hani Umaira Binti Fairos Nama Panggilan: umaira jer kekadang kak long Jantina: Ggirl ler... Tarikh Lahir: 04-10-2005 @ 02.20pg Tempat Lahir: Hospital Seberang Jaya Berat Lahir: 1.12kg(kecik sesangat..besor botol mineral 1liter 2 jer...sadey tgk) Kelahiran: Potongan perut ku...parut x ilang...

3. Harapan korang pada anak ni. Jadi ape besar nanti n KENAPA?

Harapan aku musti nak tgk dia mbeso dgn jayanya...dan berjaya dlm hidup dia d dunia n akhirat...dan jadi anak yg solehah supaya dia bulih mendoakan aku n abbi dia nati.. dia ni suka sgt aksi2 lasak nie... aku suka gak dia jadi ahli sukan ..lumba lari ker..kalu nak tanya dia nak jadi apa beso nnati sure dia blasah jer kan..mana tau beza pa lg..baru 3 tn lobih tp masa dia kena admitted dulu..saja la aku tanya dia..umaira nak jadi apa nanti....tau dia jawab apa ..nak jadi dokter..errmm not bad tkejut monkey gak kami sapa ekkk ajor dia...agaknya sbb duk tgk dokter ari2 ttiba dia jawab gituu...ok ummi suker tp syarat dia kena tau agama jugak yea..dah jd dokter nati bulih la rawat ummi n abbi .....bila tau bab agama senang doakan ummi n abbi....kkk

TAGS seteruznya zooommm terbang g..... ghrmah maksik ct, ghumah maksik zaza ghumah maksik ela... sila la yea.... kalu dah penah dpt abai kan yea.....

2 ulasan:

  1. alahai wawa... sonoknye tgk video tu wlupun sekejap jek.tingat mase anak2 akak mase baby camni...hisap tetek pehtu berenti,mate melilau, kerut2 kening. hb akak selalu cakap,"tgk tu dia tgh fikir masalah dunia..." hahaha!

    BalasPadam
  2. 2 arrr sedey ssgt tgk dier masa 2

    BalasPadam