Selasa, 21 Julai 2009

::BUAH LAGI::

Salam... dtgah malam yea...
Malam apanya dah kul 1.30 pagi dah....ayam kat ghumah nie pun dah mula bkokok dah.....tuan ghumah belum lagi titun....saja ja suka tido lmbat2 nie nak tggu cita Melur Masih Harum kul 2 pg nanti syok gak cita tue..layan jer la dia nangis aku pown nangis gak....terukkan ......feeling abih..tambah2 dah duk joh nie hu.. hu.. hu..hu..apa kebender la aku nie....nmpak x kat bawah nie.kalu xto nak bgtow petai ngan udang from my nyer kebun kat perlis...

ni lak rebung cili api wif daging ngan petai...datang dari tmpat yg sama gak
yg nie rebung rebus wif pucuk asin2...simple kan tp sapa yg mkn sure btambah nasi nya wa cakap lu......camner nak kurus bila duk kg nie...mkn ramai2 selera beso cam gajah lak.....

ni lak ghupa rebung yg belum di operasi...cam gini lah..nak kopek kullit dia tue yg xtahan tu ..gatai tgaru2 cam kera kalu kena miang dia 2..so bab nie mmg aku serender....bior yg arif jer yg wat ..for sure kakak aku ler magsa dia sapa suh dia wak balik rebung yg xsiang lagi..... ekekekekkkk..... tp tgk dia siang relax jer xder pown gatai ..aku yg baru pegang sket dah tgaru2 cam cipanzi dah....

yg nie lepas dioperasi oleh Cik Tun my sis......
yang nie dokong yea......
ni pown dari kebun diorg gak...ada lg cempedak nagn petai.......mmg xlarat nak telan dah aku nie..2 la aritu masa kat sana tingin nak mkn bila dah dapat hah! samapai x lalu dah..k layan jer..sapa2 tingin nanti g cari kat paso malam jer k...

10 ulasan:

  1. sedap nye petai n rebunggg..huhu..terliurrr..

    BalasPadam
  2. kimmy x penah mkn masak lemak rebung,petai dan sayur asin tu..mesti sedappppp bangat kan..hhuhuhu..siannya...

    BalasPadam