Rabu, 22 April 2009

::FENIN2::


Salam....
Adeii ..... fenin la nak kasik apa ekkk...sbnornya skrg nih tgh kumpul brg nak blik cuti nie...nak gak kasi apa2 kat family...(kalu xkasi pun diorg xkisah janji bulih balik)...tp aku la cam xsampai ati lak..xceli brg cni ngan Msia sama jer sumer org pakai baju kan...penat dah duk pusing FAHAHEEL 2.. xda ketusan lagik..tp nak beli tuk sumer senget lak lak yea la anak buah saja dah 30 ..cucu ada satu(waaaa dah tua aku nie..dah ada cucu...cucu aku lagi tua dari anak aku c Qayyim nie....)adik bradik dah 16(8 jer tambah ipar duai)......belah laling ramai gak...fenin2..beli kueh arab jer ler...

Dalam fenin masak tetap masak ..menu ari nie....wat nasi tomato jer..tanya laling smlm nak nasi minyak ker nasi tomato...jawapan nasi tomato...suker beno ngan nasi nie....

Ni daging masak merah tp kan yg peliknya dging nih cam itam n keras sket tau..tp freshnyer...nak kata daging kobau kat cni mana da kobau...dging lombu ..ntah la pesaan aku cam len ja..agaknya org 2 dah bg daging jamal kot...sbno nyer tokak aku ni xpenah terima jamal ni..dolu masa arwah ayah beli mmg aku xsentuh pun......hu..hu.. masa duk rebuih (dari semalam tau .ari ni baru lembut..2 yg pelik 2) bau dia cam kuat sket...xcam bau daging lombu...aku nie cam xsanggup la nak mkn sebab tgk jamal 2 cam ayu jer ngan bulu mata dia yg tobai n melentik 2 yg amat2 lah mgoda 2..harap2 bkn ler yea coz aku dah blasah jugak sayang la sapa nak mkn....larat ker laling sorang nak tibai.....

Nilak my peberet ati n pedal masak jintam..ni MIL punya resepi ..dia wat masa aku dlm pantang adik..mmg sedap..ratah saja pun sodap..xpun gaul dlm nasi putih masa2 panas2 tue..mmg nikmat

layanzzzz....nak resepi ker sok aku post leh x.....mata nie cam nak kena togkat lak..dah banyak syaitan durjana yg duk bgantung nih.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan