Isnin, 20 April 2009

::MAKAN FREE LAGIK::

***Alhamdulillah Murah Rezeki***

Salam....

Semalam ada besday party lagik....murah rezeki kami dapat makan free lagik..HEPY BESDAY TUK BESDAY GILR..... ANIS yg tomei ngan rambut dia yg panjang 2...bila agaknya umaira nak brambut pnjang cam g 2..(ummi asyik getu ja he..he...)..rumahnya xjoh pown bwg ghumah aku jer...anak dara cik Sabri N cik Ema ...cik ema len kali nak wat besday bgtau la sian Anis xdpt adiah antie ni xto tup2 kul 6 laling cal suh g umah bwh lepas mgrib ada mkn2... hah tggang langgang aku nak siap kan hulubalang bdua nih sampai tuan ghumah mai turut kat ghumah lah.tahap lembab gak ler..tp aku cepat sket dari tenet yg selalu mbuatkan aku penat mnunggu...utang dulu ya Anis adiahnya ...geng MALAKOFF jugak....aku ngan ank2 ja yg p laling keja mlm....Layan jer apa yg sempat aku prappp.....pkai hp jer malas nak wak mis canon 2 cam semak ja....

Kek tuk besday girl 2...cam penah tgk ja kek nih.....rasanya dari kedai yg sama nih

ini ker besday girl 2..heeee ni mommy dier...kecik jer orgnya cam anak dara lg tp anak dah 3..heeee..(ema bukan kutuk nih...)

Ni lah bday girl 2...amboi antie tau la sonok senyum sampai telinga yea...eppy besday yg ke 6 Miss Anis.......

Sila lah yea wat cam ghumah sendirik...walaupun tau ni ghumah org kan..layannnzzz

Bihun jer ekkkk....kuah nya lupa nak prappp lak...kuah sup jer yg beh nya byk isi daging 2...errrrmmmm sodap ....layanzzzz

1 ulasan:

  1. Besday anak2 hang bila laks? bila jadik balik m'sia?bape bulan bercuti?

    BalasPadam