Jumaat, 17 April 2009

::BETIK OH BETIK::

***Kari Lagik***

Salam ...

Semalam malas benor nak m'upload..tenet lembab ngalah kan kekura..adeiii...tensuon....dari pg duk melingkaq ja dpn tv 2..bknnya tgk cita pun..saja duk ygolek kat c2..smbil duk tggu anak dara n teruna duk tgk cita chipmunk 2...dah naik cemuih aku nengok, dah bpuluh kali depa duk mintak pasang...c kakak dah pndai pasang sndiri kejap2 dia pasang....nak larang pun sian lak dah la xda kawan hah..kawan jer ngan cipmunk 2....jgn kamu lak jadi chipmunk 2 udah lerrr... mua...haha..ha.. x beik ummi ni kan.....

D ah petang baru masuk opis aku 2...ari 2 ada beli betik (hu..hu..kat cni kena beli kalu kat kg petik ja)..0.548kd....mahei weiii...(saja jer aku beli dah boring ngadap kobih 2...).Betik 2 aku wat kari ngan ayam..(yummi2 sedap bangat....resepi my mom...cam wat kari biasa ja) selalu my mom wat kari ayam rampai ngan betik ..aku lak wat kari betik rampainya ayam he..he..bulih gitu ..sebabnya nak mkn betik 2 ja ayam dah biasa kan just bg ada rasa ayam sket ....pas2 balance 2 aku kerabu betik AKA somtam gitue....camna la bdn aku x mgembang bagai...he..he........Senang jer kari nie sumer org reti wat kan...

Somtam nih masa kat uitm arau dulu pantang jumpa ..sedap sggoh...tp kena cari kat pasar malam kat Kangar ..dkt Stadium 2...kalu member2 nak g itu yg kitaorg pesan...xtau la org len aku main ratah cam gitu ja...resepinya ambik kat MyR..(dari chef yani ler.. TQ)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan