Isnin, 18 Mei 2009

::TAG DAH JADI TELOR MASIN::

Salam...

Nie lagik satut ag yang dah lama aku peram cam wat telor masin..lama giler...dari Pn ZAZA nie....sowey nooo Cheq lmbat wat...bkn malas geram jer ngan tenet nie....

1) bila kali terakhir anda cuci toilet?
Bila ekk lama gak xwat coz bopren yg salalu wat tiap kali dia dia msuk bilik ayor....gepren dia xyah wat dah..bkn apa ssh bila msuk jer ada la yg nak tulung eskot...

2)pencuci apa yg anda guna?
JIF-kat Q8 pakai nie jer wangi gak...ajax ker.....

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
xda lak kira coz...hulubalang bdua nie rajin sgt bg keja mgemop kat ummi dia ..tumpah air lah..lenyek lah apa2 diorg suker kat lantai 2....nasi ker biskut ker..

4) apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
main kejar ngan hulubalng coz nak bg mandi....

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
goreng fries...he..he....bopren yg request....bkn pasai gepren malas arrrr...

6) minuman selalu anda buat waktu pagi?
tea 'o'......coz bopren xsuka minum sgt air2 manis nie dia lagik suka air putih 2..so tuk dia air
suam jer nanti dia tambah ler madu.....tuk bdan sihat dan kuat..bkn iklan MILO arrr

7) sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
baca cerita ceriti kenkawan.......

8) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
sesapa saja yg nak wat silakan..yea....

3 ulasan:

  1. lor suker yea...nnti kita pos

    BalasPadam
  2. hihihi...nnt aku buat. musti hang sukenyer ngan jawapan aku nanti :)

    BalasPadam