Jumaat, 15 Mei 2009

::REPOT..REPORT...::

Salam...

Alahai...lamanya wat report yea..he.he..baru dua hari..bkn apa bopren no 1 x kija jadi ssh sket ler nak ngadap bopren no 2 nie....hua.ha..ha..haaaa....tp dua hari nie pun xda la masak beria pun wat simple2 jer yea la bdn dua dua bagai berbunga2 dah ...... berkembang setaman....sama naik dan yg lebihnya aku ler...byk tui spare partnya..ada sape2 nak x...aku dgn rela ati nak bg nie...kira halal ler..

2,3 hari cuaca xmenentu jer..cam dtg bulan lak...hormon xstabil...moekekekk..kekk...kejap ok kejap bdebu kejap panas....dah mula terasa bahang kepanasan nie..smlm g kuar g beli brg pun dah panas..2 belum summer lagik..ishhh..xto ler camner ekkkk....

Sekarang nie bila msuk jer ghumah kakak2 n adik2 nie..adeiii..mmg xtahan nengok menu masing2..mmg mabeles giler..ngan roti ler chezz cake ler ngan mcm2 masakan.... mmg lah cam nak tburai jer mulut nie menahan.....tp nak wat camner nak masak ssh gak dah la duk menumpang kat cni pekakas nak mgoperasi x cukup...2 yg maleh ssgt nie..(alasan yg bulih diterima x...ekek..kek.kekkkk) masalah utamanya aku mmg xgheti nak nak mbaking nie.......pas 2 kang masak pelik2 boypren nengok jer...cam takot jer nak mkn...last aku gak yang ngappppp.........camner x bkembang ngan jayanya ..

Ari tue dah wat kurma hari nie wat kari lak...tp aku dari dulu kalu wat kari apa2 pun xpenah letak santan.mmg aku xsuka ...kira cam kari mamak ler xmain santan2 beb.....
Beli tauge nie sebenonya nak wat laksam..abih dah x g pasar cari ikan lagik kena korban kan dulu ler tauge nie...goreng jer gan ikan bilis buh kicap errmmm..sedap gak...


Wat cam mkn kat pizza hut tue...
Selalu wat kuah cair smlm tu wat bg pekat cam yg asai..tp aku lagi suker yg kuah cair 2 xda muak sgt..tp bopren xsuka dia nak yg pekat cam nie..xpa layan jer..nampak x cili 2..kena mmg nangis..pedas giler tah jenis apa tah...
Yang nie projek kemarin betul x kuih lopeh...xingat ler nama dia..sedap laaaa lama xmkn ...tp pakai kelapa kering jer yg fresh xda ...bulih ler blasah jer labu.............

k lah ye kain x lipat lagik..piggan x basuh lagik...kain pun xbasuh lagik...adeiii apasai la byk lak kija nie... kang bopren aku lak yg wat..ada gepren pun asyik melayan bopren len jer...
pas 2 hulubalng bedua nie reja gaduh jer berebut mcm2..kalu ler sesapa dtg poning la org tu...tgk ghumah aku cam tgkang pecah nie... hik..hik..hikk kkk layanzzzz ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan