Jumaat, 22 Mei 2009

::SAJA SEMBANG2::

Salam..hari Jumaat yg serba x kena...

Dari kelmarin...rasa cam x sdp jer bdn kepala perut tekak ..nape agaknya(yang pasti ni xder kena mgena ngan 9 bulan 10 hari tue yea..) ......berangin jer reja melantak kubih jer bdn pun dah mcm kubih berlapih2...ekekekekkkk....(baru jer diuji ckit dah kompelen kan..selama nie sihat....xto lak nak bsyukur kannn...kannnnn)

Nak wat ape pun cm malas gilossss.............kain x blipat lagik ...vakum pun x lagi........msk pun x lagik...sakitnyer satu bdn panadol dah bbiji d telan penin nya xilang jugak.....mmg kes angin satu badn nie..pas 2 mesin kat perut nie wat keja x abih musti apa yg aku telan x dmesin hancus...2 yg xlawas 2....sok blik Msia nak g urut sure best gilosss....suh bapa kepada anakku urut sakit nya bukan main ......cari urat lah apalah...sambil dia urut aku lak duk pot..pet...2 yg dia xnak urut 2..byk kompelen ..muaha..ha..ha.....sowey yea....bkn xbeh ..beh jugak tp sakit 2 yg xtahan YANG oiiii....kang dia baca nie truz xmo urut dah....
Untuk menyelesaikan mslah x lawas nie aku bedal mknan ruji bapa kepada anakku itu yogud + cylium husk+ lemon jus....aku nie kadang ja ambek bila rasa x lawas jer bila ok aku lupakan..2 yg bapa kpd anak aku duk pot pet....yg nie mmg ok lah..kejap jer mkn pas 2......legalah.....untuk dia la ..kalu aku mmg take time ler.....tp kalu mkn ubat xleh mkn dia coz dia buang sumer yg ada dlm perut 2....selalunya org india or pakistan yg mkn.....cylium nie ada juai kat farmasi.....

kalu dah bancuh cepat minum kang dia kembang x lalu lak....bg aku ler(bnyk songehkan)

yang nie serbuk la ..dia cam kelapa kering 2 bila bancuh ngan air dia kembang jd cam agar2 2...k lah nak p golek2 jap kenduqkan urat sarap pas 2..kena settlekan kojer....k layanzzz

2 ulasan:

  1. aku laks, gigi sensitip tak abis2 lagih. Ilang feel nak minum ais ngn air panas

    BalasPadam