Isnin, 2 Mac 2009

:: SRIKAYA ::

***SRI BULAN VS SRI KAYA ***

srikaya kak raidah .......


Sri kaya kak raidah http://resepiraidah.blogspot.com


Sribulan ...sribulan...cantik sekali....
diawan ..diawan tempat yg tinggi
sudah lama kutggu x kunjung tiba barulah kini bertemu idaman jiwa....(betul ka lirik nih)

aku tukar lirik sket jgn marahhh naaa,,,,,,

sriikaya ...srikaya......sedap sekali.... di cawan ....di cawan tempat diisi sudah lama ku tggu nak buh kat roti BARUlah kini bertemu idaman jiwa......

apa2 tah aku duk melalut kan....biasa la tensuon duk sowang..sowang nih



ni ha nak cita .. ...semalam aku buat srikaya.... ni dah kali ke-2 dah..dah cekap ckit dah memula dulu kaya aku buruk gila (kaler yg xcantik,rasa sama ja)..aku ambik resepi ni dari kak raidah....(tq kak yea nanti post resepi len lak yea blh saya try lg)elok gak dah reti wat sekaya nih....xda la lepas nih aku mkn dah kaya yg cina wat 2...sekarang nih nak mkn pown susah jenuh cari yg halal....

xda la ssh buat nya..aku wat dapat dlm 6 bekas kecik... bg kawan2 kat cni sorang satu , tggai 2 laling duk pulun sbb dia mmg suka kaya nih............ SODAP!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan