Jumaat, 27 Mac 2009

::BESDAY AYONG::

***Makan Free***

Ari ni ada jemputan makan sempena besday anak Ija yg 1st..apa ekk nama dia lupa lak..rasanya pggei Ayong jer kot..kalu salah sowey ler Ija...akunya komputer nih sejak duk cni cam beku lak......Apa pun EPPY BESDAY LER SAYANG....n thanks yea Ija n Hubbynyer coz sudi gak jemput kita org nih.....sok ada lg rumah sape ekkk.... Azam kot kalu x silap la..tp wife dia aku xtau lak yg mana satu.....2 sok lah kita story mory yea..sbb sok pown ada agenda len gak....

Byk gak makanan td ada nasi,ayam,kuih muih..mcm2 la ... tp aku dah full lah coz tghari td da mkn kat rumah..ari ni masak ulangan jer pajeri terung ngan ikan pekasam (tah ler apasal la laling suker sgt makan pajeri 2..aku ok jer)...so kat sana aku mkn karipap jer ngan buah melaka...pas2 dan la story mory sket xleh lelama ....kena balik awai coz mr laling keja mlm ganti Syed yg balik bcuti kat Msia....jeles la bila tah bulih blik Msia.....sayang la jgk td xda lak ambik gmbo coz xtingat nak bawa miss canon 2...xpa kita cita jer lah...

Smlm masa laling g kuar beli adiah ...ada la dia beli moto utk adik....adeiii abbi belinya satu...anak ada dua...jenuh lak berebut.....tp slalunya menang kat kakak ler adik kalah memanjang....

Adik pown sebonornyer xde ler pandai main lagikk....dia duk kat atas 2 pas dia unduq belakang ja....nak kedepan xgeti, lgpown kaki pendek...moekekekkk...jenuh tgelak nengok dia naik...kakak kalu naik kaki kena bengkokkan coz dah panjang lak kakinya...adeiiii kdang2 tgk anak2 nih bulih ja aku mgekek sensorang...mcm2 peelnya....pas 2 td dah duk gaduh sampai btampaq2 (adik pown kemain lg dah pandai pukui org dah) aku ambik buh dlm toilet hah padan dua2 xyah main....geram gak, bising ngan diorg ja ..2 baru dua...dah mcm pasar borong dah....k lah yea sok aku apdate lg apa yg patut....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan