Sabtu, 21 Mac 2009

::TAG::

***Dah Kena***
Salam....
Hari ni nak jawab TAG kak Fiza lak..........baru jer kejap nih tgk ....best gak yea...
.
1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
-ummiumaira coz ummi 2 teman ler..umaira lak my dhoter...senang nak ingat...
.
2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?-
-http://umairaqayyim.blogspot.com ..... idea??? saja jer nak m'glamerkan nama anak2ku.
.
3)Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
-asalnya konon nak cita ler pasai jenjalan kat Q8(rasanya aku la org paling pelik xsuker jenjalan n soping ...penin jer kepala aku nih) ..alih2 aku duk tempek apa yg aku masak..lg pown kesian tgk canon my laling asyik betapa kat dlm lemari 2..apa salahnya gunakan...
.
4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
-Tak pernah... coz aku bru ja nak mencelik kan it aku balik sejak2 benti keja...lg pown ni lah tempat aku duk meraban sensorang...kalu kat bank dulu leh gak wat gosip2 panas..heeee wat dose kering...
.
5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
-suker sesngt(bkn bodek yea k fiza.....ikhlas nih...)n ownernyer tersangat laaaa opennya..best baca cita2 kat c2 n idea mskn mmg cun gila tuk org cam aku nih..heeee.tq ...
.
6)Senaraikan 5 orang yang akan anda tag-
- k ayu kuwait
- mommy otai
- sharhanah
- k ieda kuwait
- k raidah dubai
k yea jawapannyer k Fiza ..... sesape yg kena tag nih bulih la jawab kalau rajin......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan