Jumaat, 13 Mac 2009

::G MELAWAT BBQ eKUWAIT::

SALAM.....

Hari ni aku xmasak....heeeeeeee malas????xla sbenornya peti es aku dah kosong stok dah abih...so ingatkan pg td nak g beli barang dapuq la..pas2 cam malas ja nak angkat kaki aku ni....jawapan dia postpone la acara menyoping pagi2 ni...

so aku wat sarapan simple ja bg mr laling n my tentera2 nih...aku wat ciken mushroom ngan roti bakar cheezzzzz....yummi yummi....idea nih datang dari GH kredit tuk gh...coz smalam 2 ada la g intai2 kat ghumah dia yg tomei 2.....simple n cepat xyah nak tumis or nak goreng2....tq GH...bg idea cam gini yer....


sup dia aku pakai yg dah siap 2 just tambah air je tp sebab dia sunggoh masin aku buh air byak n pekatkan ngan corn flour.....nak wat sendiri pown bolih tp xda barang2 dia....roti aku bakar n buh cheezzzzz.....minum lak ngan air teh limau yg wangi tue.....ermmmm sodap......tghari aku just goreng krpok ikan ja bg diorg.......


kul 5ptg baru kuar g alkout(mr laling sempat lak rembat OKLEY kat c2, 15% less dapat la kd 54...mmg murah la dari Msia...) bawa umaira g al manshar bg dia main kat fun ahoy jap...then g makan...tgh makan member eKUWAIT laling call ajak g BBQ.....dah org ajak kita org just p singgah ja...lg pown dekat ja ngan al kout 2....xpa la kan g ja melawat.... nak mkn pown perut masing2 dah membukit..tgk jer la....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan