Isnin, 1 Jun 2009

:: YANG ADO KAT DAPO::

Salam....sumer.....

Semalam..adeiii hari yg sibuk tul...tu la suka sgt himpun kain baju...2 raga kena lipat..pas2 sibuk buka tenet baca cita "ustaz 2" ngan "wahida wassana" 2 ...bukan "wahida wassini" nie yea..wahida wassini nie dah kawen yea...he..he..bkn apa dgor cam panas benor kat tanah air 2....

Korang musti penah makan pucuk geti kan..2 la masa g Al-Bahah minggu lopaih tgk ada tp nak beli kang takut bopren xmkn lak..tp cam tingin jer nak mkn..pas 2 minggu 2 hari lepas g c2 lgik tgk ada lak..aku ambek sket sajer nak tuko angin...selalu angin kubih semalm angin pucuk geti lak..naseb mkn xda lak aku duk burrr...burrrrr sendawa cam gajah gtu...ekekekekkkkkk.... bopren pun xpenah mkn hah..semalam gepren dia bg mkn ...wak bekai g opis..he.he.he..ok la kot blik td xckp apa pun....aku letak udang kering ja pas 2..masa msak 2 aku bg kering kuah sket .....bior bbalut santan ngan daun 2..baru sedap tp cam xjadi jer yo la my mom selalu letak telor nie kes nak jimat telor la nie....apa2 pun habih gak...sapa2 yg xpenah rasa 2 g cari..kalu nak ler...


Pas 2 wat lak sup telor kat bdk2 nie wat dua biji jer satu tuk anak2ku itu satu lagik spare tuk bopren takot dia xmo pucuk geti 2...tp cam berminyak sket, 2 la tuang minyak xagak2...he .. he ..he..salah sendirik.....xper minyak jagung...

Balance udang kat dlm esbox 2 ada 7 ekoq lagi so xlarat mkn sambal tumis dah aku wat lak masak masam manis n pedas...tah la kalu xpedas cam xbeh jer mkn..kan... cam xda rasa....



korang layanzzzz ler masak mein mein nie.....k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan