Isnin, 1 Jun 2009

::KARIPAP SUKA ATI AKU::

Salam...

X titon lagik dah kul 12.45 nie baru abih gelinte karipap daaa...petang td dah wat suku tepung 2, xsempat abih...tggai jap coz anak dara 2 ..asik makn tepung 2 ja..jentik tgn dia lari sat, sat g mai balik sendeng2 pas 2 tgn dia merayap kat tepung 2 dapat seketui lari p depan ..ishh..ishhh xleh jadi 2 yg tggai sat dulu kang sakit perut lak mkn tepung xmasak 2 dapat lak ummi satu kojer lagik....adik relax ja..duk kat tepi karipap 2 sambil molot dia duk tuuu..tuuu...oooo..ooooo..agaknya duk tanya ummi wat per 2 pelik sgt...ekekekekkkkk.aku pun jawab la ummi wat kpap tuk adik..kan adik suka mkn...dia pun sengeh ..paham la kot.....

Tgh ready nak kena humban kat dlm minyak panaih tu....cam tepung gomak ekekekekkk....tepung yg bsepah2 tu wat2 xnampak yea... konon ada matahari bintang, luv, bulan la ..ntah pa pa bentuk tah .... sok goreng ngapp masuk molot..sama gak rasa dia karipap jgk.....

Yg nie stegah msak jer nak simpan dlm peti ajaib 2..nati nak ngapp baru goreng len...

Layanzzz jer kpap aneka ragam aku nie...kalu suka kalu x suka wat2 suka jer lah sian aku menaip tgh 2 malam nie....ngehhhh..ngehhhh....ngehhh

5 ulasan:

  1. amboiii..kak Wa.. mcm2 bentuk dan segi..
    itu idea sendirik kaa?? pandai plak dok gelinte bentuk love tuh.. hehehe.. kena pi blajaq kat org paya kladi arr pasnih...
    mooeekkk..ekkk..ekkk...

    BalasPadam
  2. Hehehe...bila tengok bentuk karipap yang pelbagai jenis tu, rasa sayang plak nak makan... :)

    BalasPadam
  3. ewah..ewah..wawa..berbentuk2 plak karipapnya..tgebu2 plak tu..rajin betol belek2 buat karipap berbentuk2 mcm tu..mesti teruja nk mkn kan

    BalasPadam
  4. wakakkaka, ensem2 gileer kripap tu... macam2 bentuk.. jgn budak2 ni nampak plak sudah... kang dia suruh ummi dia yg dah malas ni masak plak... uwaaa, tulun takder mood...

    BalasPadam
  5. hahaha..macam2 bentuk ada..comel..

    BalasPadam