Jumaat, 12 Jun 2009

::TENET....ooooo.....TENET::

Salam d petang jumaat yg agak suram....

Adeiii tenet mmg wat darah den paneh jer...lambat bbenor.....nak upload lambat nak buka pun lambat..nak kata peti pat segi ni berat xjuga bknnya aku ghajin nak upload cita2 pa pun....ntah la apa yg xkena .....

So petang nie apa cite ekkk....xda apa pun just duk mlangut jer....nak balik nie satu hapa pun xkemas lagik..ghumah pun x mop laiii...dapo pun xbasuh laiii...kain baju pun baru sket jer kemas....bkn x xcited nak blik ...msalah nya kalu wat awai2 kang x leh wat kojer dah duk tgk beg tu ja...rumah pun kalu cuci awai2 kang kena wat lgi..tau ja lah bdk2 nie....mlm kang baru nak operasi 2 pun sensorang la..bopren kija daaaa...bg titon awai2 baru leh start..kalu x errmm cuci pun cam xcuci gak.....ada ja kojer diorg tu....

Menu tuk ari nie...nak clearkan esbox 2...kuar kan sumer ayam wat kurma nie...
mula2 ingat nak wat masak merah ja nak kawan kan ngan nasi minyak 2..pas 2 cam malas ja nak blend cabai kering tu ......truz jadi kurma..letak kentang jer n susu cair ganti santan .....
]

pas 2 wat ayam rempah nie..senang jer...xda perap2 pun......truz ja goreng...

Dsebabkan nak settle kan kentang carrot n labu ari 2..wat lak dalca tah apa2 nie......longgok sumer dlm tu......

Banyak juga la lauk hari nie..so dah masak ari nie tuk esok xyah masak dah leh la wat kojer len lak..nak cuci2 apa2 yg patut kat dapo 2 nak gantung piuk lak......rasanya kat dapo 2 dah macam tempat pmbuangan sampah penuh ngan tisu2.. egala plastik..ketas2...sapa nya kojer.....haaaa...anak2 bertuah nie la....suka sgt koyak tisu ngan ketas2 2....

k lah yea layanzzz jer.....

1 ulasan:

  1. Complete set... nak join!!! :)

    BalasPadam