Khamis, 5 Ogos 2010

::BIZNEZ BARU::

salam....


Dah berapa hari la den x menyebuk kat ghumah nie......bz la seminggu nie.....bkn apa saja ja mengintai peluang nak wat dwet sket...heeee...biznez sket2......jual BANTAL PANAS @ TUNGKU MODEN.......selalu bila sebut tungku kita mesti tbayangkan nak p bako kan..mmg lambat la kan ..ngan berat tungku lg...tp yg nie mmg mudah ssgt yg perlu cuma cas ja...ada gak d pasaran yg jenis kukus nya tp yg nie HANYA PERLU CAS SELAMA -+ 5 HINGGA 8 MINIT KEPANASAN NYA BERTAHAN LEBIH KURANG 6 JAM...MENGANDUNGI CECAIR BERUBAT YG BERSIH...HARGA SGT2 BERPATUTAN RM 55 SAHAJA....

FUNGSI

  • SEBAGAI TUNGKU BG WANITA LEPAS BERSALIN..
  • MGHILANG KAN STRESS,MEMBUANG ANGIN N MEMECAHKAN LEMAK
  • PESAKIT STROK,PROSTAT,SENGGUGUT LENGUH2 BADAN..ETC..


Yg nie lak KUIH SIPUT ....heeee biasa la nak raya kan...tp bkn den buat yea ...my sis yg buat ..bila time raya mmg dia x cukup tgn la nak buat nie.....SEKILO RM 18 JER ..yea la skrag semua barang dah naik.....tp alhamdulillah setakat dah ada yg order W/PUN HARGA DAH NAIK SKET...regular customer la....kalu den mmg x larat nak mengentel berkilo2.....


PUTU BERAS....kalu kat belah utara nie mmg nie la nama nya tp kalu belah lain xtahu lak yea diorg panggei.....yg nie harga 50 BIJI RM 9...KALU 100RM 18 LAH YEA.... kue nie lak my sis in law yg buat....kalu belah seberang perai nie mmg kawasan dia lah ....


PUTU KACANG sama jgk harga 50 biji RM 9...100 biji RM 18....





SESIAPA YG NAK ORDER eMAIL den ummiumaira@yahoo.com.my

5 ulasan:

  1. Putu kacang yg gambar last tu feveret eynda :-)

    BalasPadam
  2. napa harga bantal panas tu mahal sgt.i beli rm 20 je

    BalasPadam
  3. masi ambk order tk tk putu kacang? sy dduk sabah..

    BalasPadam
  4. Nak order putu kacang boleh ke?

    BalasPadam
  5. Salam,

    Saya berminat nak dapatkan putu kacang Puan.

    Boleh berikan senarai harga untuk belian secara borong...

    Sekian Terima Kasih...

    Suhimi - 0196040470
    Kami Menjual Baju Melayu Dewasa, Baju Kurung & Kain Ela dengan harga yang berpatutan serta kualiti yang tinggi. Berminat sila hubungi kami di talian:-0196040470, 0129291850, 0172752273 & 0132466666
    Peruncit & Pemborong dialu-alukan.

    https://www.facebook.com/MygenFashionApparel

    BalasPadam