Khamis, 8 Oktober 2009

::ANAK SAPA NIE::

Salam hari khamis.....hari yg agak mbosankan..
Nape ekkkk ..ntah lah xder mud lah nak upload pun x leh apasai tah.....#$zssst$$%^&.....biasa lah kan korang paham2 jer la......nak g jenjalan cik abenya kena keja normal sebulan jadi cuti nya may b jumaat jer.... kalu x keja 4 hari cuti 4 hari ..bulih gak jenjalan nie..duk tperap jer la.....dah tu xlarat tul nak mbebel ngan budak dua org nie..mencabar sggoh dgn c kakak nie ...nak suh ngaji mak aiiiii angin den.... lain yg dajar lain yg bunyinya.....pas2 bila kita tegor ..mulut dia pot pet2 mjawab ishhh mau jer kena penampor nie..... byk kojer sebenornyer nie ekekekkkkkkk...... meh layan nie kejap
Anak sapa nie...ganas tulllll......dua hari lepas...pg2 masa nak g kojer abbi nyer masuk bilik nak ambek hp dia tgk2 anak2 dia dah jadi cam nie...cepat2 dia suh ambek gmbo ...buas giler tidonyer......kakak tu duknya kat tepi dinding tah camner lak leh sampai kat adik... jauh tue perjalanan...tuk dia sorang..... satu katil kelamin tue...saja bg dia katil besau suh dia guling2 tu pun x cukup ...kakak..kakak.....naseb x xcekek adik tue elok la s adik pun bulih x sedo diri tue.....relax jer dia tido.....


Habiskan balance laksa kering kat ghumah nie...
Kue keria or cam donat lak..kisahnya malas nak masak gula ..last blend gaul cam donut ....pas 2 wat dlm 5-6 biji...rasa cam nak wat cam guli lak ...hah bulat2kan pas 2goreng suker adik dier angkut satu2..kecik2 senang masuk molut dier......

Yg nie bekpes laling pg td ...nak bako roti malas nak turun g beli so wat jer nasi goren tomyam nie pas 2 bg kawan ngan kopok nie.......satu gelas air madu n satu gelas tea o cukup tuk mengenyangkan perot laling pagi nie..........
TAJUK GAMBO::NASI GOREN TOMYAM WIF KOPOK::
layanzzzzzz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan