Sabtu, 5 September 2009

::BALIK KG OR BANDAR::


salam ramadhan .....

alhamdulillah cukup puasa kita hari nie yea bg yg bpuasa la kan.....yg dapat cuti 2 lepas nie kena ganti la kan..... heeeeeee
Menu bbuka semalam.....byk la juga coz my sis yg duk kat Kulim balik so pakat ramai2 g bbuka kat rumah my bro kat sebelah ghumah nie.....mmg la riuh sekampung..yea la ngan budak2 nya..masing x sabo nak tggu wak2 bbuka...nak2 si kakak ngan adik uishhh ......beriya ja cam diorg lak yg puasa..sibuk usung pinggan......bila bbuka ramai2 cam nie tingat masa dolu2 masa arwah ayah ada lagi.....bila cuti ja semua musti bkumpul kat ghumah bbuka ramai2.... mmg aktiviti wajib tiap minggu...tp sekarang jarang2 la sebab masing ada hal.... yea la anak2 dah besar ada yg nak piksa so tusyen mmg x putus la kan..tp bila ada peluang sure semua balik.....
yg nie mee sanggul tp yg nie org melayu yang wat so mmg la brani nak mkn kalu yg mata sepet tu punya heeeeee...xpa la xmkn pun xpa.....tp rasa nya dah btahun jgk x mkn mee nie....
tgk nie melambak dah ramai2 nie mkn kat bawah ja.......bsila ishhhh..best gilos beb......

yang nie bubur lambuk..tah my BIL ambek mesjod mana tah...sedap jugak......



yang nie menu malam sebelom semalam jgn ttipu lak.....just wat ciken chop ja..sebab dah xtau nak masak apa...klayan jer ......
Tuk minggu depan rumah nie akan bcuti selama seminggu yea..coz nak balik ghumah mentua ( KG KAT DLM BANDAR)yea dah lama x balik sana ......sian atuk ngan opah dah rindu sangat ngan hulubalang berdua tue....tp aktiviti skodeng tue ttp ada..cuma nak mgN3 2 x la kot...toi kalau menu sepecial bulih lah tayang kat cni ...okeh c u next week..

2 ulasan: