Khamis, 5 Februari 2009

:: NASI AYAM YG XBRAPA NAK JADI ::

***NaSi AyAm UmMi***


Hari ni abbi puasa...rajin bebenor puasa nya...cik adik dia he..he... :-D tau kan malas.so dari pg duk pikiaq la... nak masak apa utk laling :-(
...buka peti ada ayam 6 ketul lg ada sutun ckit ada ikan kecik2 (ikan ni tah xtau lak nama dia apa) ...jenuh memikior...last2 nasi ayam lah coz ni pun peberet umaira.. :->
So cepat potong n blend (ala2 lipas kudung la...) apa yg patut coz tentera2 aku yg dua org 2 tgh sibuk main kat dpn....klu lmbt naya la nti sayuq kemana ayam kemana....


Adik qayyim kalu ummi kat opis ni (dapuq ler) dia reja runtun kaki ja...adui nak jln pun susah...cik umaira reja duk kat sinki....mbasuh lah mmotong lah kdg abih sayuq aku dia cincang..konon msk la 2.... (nati dah besaq xmau msk dapuq ummi blasah kamu yer.......) dah la sayuq 2 kena beli cik oiii.....bkn free... angin ja aku ni... :get_you:


Back 2 d nasi ayam...then aku msk nasi, perap my lovely miss ciken (kt cni ayam dia ala2 remaja gitu yg dah tua(kita pggei ayam pencen... xda pun)...salad2 semua potong msk peti :) ok siap kul 12 thgari...miss ciken ptg baru goreng....


Kul 5 baru aku goreng sbb mgrib kul 5.26 ptg karang sejuk xsedap lak..sapa2 yg rasa nak bayaq posa meh ler cini...leh bbuka cepat.siap hidang waktu laling nak bbuka... ada tentera myerang pulak jenuh ummi tempis....emmm paham2 ja la....last2 tentera2 2 pun ikut bbuka (depa pun kalut ja)walhalnya ummi dah bg mkn 2x dah ...(penangan nasi ayam ummi)..ni aku snap walaupun nmapak cam kureng ja... apasal tah..



PLZZ::tlg abaikan apa2 yg bsepah2 2yer.. cik umaira aku dah modified lak abih btabuq jadi tlg abaikan. :horay: .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan